26 Οκτωβρίου 2020 (09:20)
Ανεξάρτητη Ενημέρωση


Παντελώς απούσα η Ζάκυνθος από τα σποτ του ΕΟΤ. Στα λόγια έμεινε η καμπάνια προβολής

Με τίτλο «Destination Greece Health First» («Προορισμός Ελλάδα, πρώτα η υγεία») το Υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ παρουσίασαν τη νέα…

Ελλαδα Ζακυνθος , 7 Ιουλίου, 2020 07:15

Με τίτλο «Destination Greece Health First» («Προορισμός Ελλάδα, πρώτα η υγεία») το Υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ παρουσίασαν τη νέα προωθητική καμπάνια για το ασφαλές άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού. Το κεντρικό διαφημιστικό βίντεο για το greecehealthfirst.com, με χαρακτηριστικές εικόνες από την Ελλάδα που δένουν με το συναίσθημα του επισκέπτη και με πρωτότυπη μουσική, κυκλοφόρησε χθες.

«Ποιο θα ήταν το πρώτο που θα κάνατε σε μια χώρα ευλογημένη με θάλασσες καθαρές σαν κρύσταλλο, με ατελείωτες παραλίες, σε μια χώρα όπου η ζωή ανθίζει και τα χαμόγελα απλώνονται έως εκεί που μπορεί να φτάσει το βλέμμα σας;» ακούγεται μια απαλή, ήρεμη γυναικεία φωνή να ρωτά τον θεατή στο βίντεο. Και λίγα δευτερόλεπτα αργότερα απαντά η ίδια: «Το μόνο που θα πρέπει να σας απασχολήσει είναι το ποια θα είναι η καλύτερή σας ανάμνηση. Διότι, πίσω από κάθε ιδανική εμπειρία που θα βιώσετε, υπάρχει και εφαρμόζεται ένα ολοκληρωμένο πρωτόκολλο για την ασφάλειά σας».

Από το παραπάνω σποτ, όπως και στα περισσότερα προηγουμένως, απουσιάζει παντελώς η Ζάκυνθος! Ούτε ένα πλάνο, ούτε ένα καρέ από το νησί ή τουλάχιστον από το γνωστότερο διεθνώς τοπόσημο της χώρας, το Ναυάγιο, την ώρα που προβάλλονται άλλοι προορισμοί, όπως η Σαντορίνη, η Μήλος, η Κρήτη κλπ.

Η τουριστική προβολή του νησιού είναι ανύπαρκτη παρά τις μεγάλες υποσχέσεις και “παρεμβάσεις” τόσο του βουλευτή όσο και της Περιφερειάρχη στο υπουργείο Τουρισμού. Αλήθεια, σκέφτηκε κανείς σε αυτές τις πολυδιαφημισμένες συναντήσεις και τηλεδιασκέψεις, να πει στον κ. Θεοχάρη το πιο απλό; Να συμπεριληφθεί η Ζάκυνθος στα σποτ του υπουργείου και του ΕΟΤ; Πως ακριβώς εννοούν την “διάσωση της φετινής σεζόν” ή την “μεγάλη σημασία των Ιονίων στην τουριστική τόνωση της Ελλάδας” όταν στα μέχρι τώρα σποτ του υπουργείου η Ζάκυνθος είναι παντελώς απούσα;

Πότε ακριβώς υπολογίζουν να ξεκινήσει αυτή η περιβόητη καμπάνια για την προβολή της Ζακύνθου; Που είναι τα κονδύλια; Πότε θα γίνουν οι συσκέψεις και οι συναντήσεις; Πότε θα ληφθούν οι όποιες πρωτοβουλίες; Πότε θα χαραχθεί η… στρατηγική προβολής; όταν χαθεί εντελώς η σεζόν για τους Ζακυνθινούς επιχειρηματίες και εργαζόμενους του τουρισμού;

Καλές είναι οι συναντήσεις και οι φωτογραφήσεις, αλλά είναι καλύτερες όταν έχουν αποτέλεσμα και δεν γίνονται για το θεαθήναι.

 

Για να καταλάβουμε λοιπόν πως λειτουργεί η νέα καμπάνια, στην οποία η Ζάκυνθος όπως είπαμε είναι απούσα:

 

Μέσω των social media, στο διαδίκτυο με μια ειδική ιστοσελίδα και σε συνδυασμό με την νέα ψηφιακή εφαρμογή «Visit Greece», η πρωτοβουλία «Destination Greece Health First» έχει σχεδιαστεί ώστε να εκπληρώσει δύο στόχους:

 

α) Την παροχή όλων των πληροφοριών που χρειάζεται ο ξένος επισκέπτης για το πόσο ασφαλές είναι το να ταξιδέψει στην Ελλάδα, ποια μέτρα ισχύουν και πώς εφαρμόζονται τα πρωτόκολλα για την προστασία από τον Covid-19 κ.α.

β) Καθώς όλα τα υλικά (βίντεο, φωτογραφίες, γραφικά) της καμπάνιας «Destination Greece Health First» διακρίνονται για τη λειτουργικότητα και την ευχρηστία, την αμεσότητα μετάδοσης της πληροφορίας αλλά και τη σύγχρονη, υψηλή αισθητική, λειτουργούν σαν διαφημιστική εκστρατεία. Από την άποψη αυτή, στόχος είναι το να επηρεαστούν θετικά όλοι όσοι επιθυμούν να ταξιδέψουν στην Ελλάδα εφέτος, αλλά διστάζουν λόγω της ανησυχίας γύρω από ζητήματα υγείας σε σχέση με τον κορωνοϊό.

 

Η καμπάνια «Destination Greece Health First» εστιάζει στη λεγόμενη «κρίσιμη απόφαση» (critical decision), παρουσιάζοντας παραστατικά και πειστικά στον τουρίστα το προσδοκώμενο πρώτο κέλυφος υγειονομικών μέτρων. Απαντώντας σε όλα τα καίρια ερωτήματα που απασχολούν κάθε άνθρωπο που σκέφτεται να ταξιδέψει μακριά από τη χώρα του, η καμπάνια «Destination Greece Health First» δημιουργεί αίσθημα ασφάλειας. Κυρίως μέσω της παροχής αξιόπιστων πληροφοριών, ικανοποιώντας την ανάγκη του επισκέπτη να μάθει όσο το δυνατόν περισσότερα (“learn more”) για τα μέτρα που η Ελλάδα έχει λάβει στον τουριστικό τομέα.

 

 

Όροι χρήσης/αναπαραγωγής

Απαγορεύεται η αναπαραγωγή του συνόλου ή μέρους του δημοσιεύματος χωρίς αναφορά στην πηγή.