Συνέντευξη στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή Breakfast show με την Kay Burley, του βρετανικού τηλεοπτικού δικτύου SKY News παραχώρησε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης World Travel Market η οποία άνοιξε σήμερα τις πύλες της στο Λονδίνο.

Ο Υπουργός Τουρισμού μίλησε για τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη και την καμπάνια που έχει οργανώσει η Ελλάδα για το 2023 με θέμα ένα βιώσιμο τουριστικό μοντέλο, φιλικό στο περιβάλλον και με χαμηλές εκπομπές άνθρακα. Αναφέρθηκε επίσης στην πρωτοβουλία ‘eco islands’, δηλ. νησιά με ενεργειακή αυτονομία από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, κάνοντας  ειδική μνεία στη Σύμη, την Χάλκη και την Αστυπάλαια που εντάχθηκαν πέρσι στην πρωτοβουλία αυτή και στην προσπάθεια να επεκταθεί το πρόγραμμα και σε ξενοδοχεία, συγκροτήματα, καθαρές παραλίες και καθαρές πόλεις. 
Ο κ. Κικίλιας μίλησε για τα 3 εκατομμύρια Βρετανών που επισκέφτηκαν φέτος την Ελλάδα, την ιδιαίτερη σχέση μεταξύ των δύο λαών, την αγάπη που δείχνουν οι Βρετανοί τουρίστες τόσο για τα ελληνικά νησιά όσο και για την ηπειρωτική Ελλάδα, αλλά και για την ελληνική γαστρονομία. Επεσήμανε παράλληλα την επέκταση των πτήσεων προς Ελλάδα μέχρι τον Νοέμβριο και την έναρξη της τουριστικής σεζόν νωρίτερα, από τον Απρίλιο, τονίζοντας δε ότι η Ελλάδα είναι ένας υπέροχος προορισμός ακόμα και για το σαββατοκύριακο, το λεγόμενο ‘Greekend’. «Η Ελλάδα είναι ένα ‘state of mind’», υπογράμμισε ο Υπουργός Τουρισμού, «από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα οι Έλληνες έχουμε μάθει να προσφέρουμε τη φιλοξενία μας, είναι μέρος της κουλτούρας και του DNA μας».

Τέλος, σε ερώτηση της δημοσιογράφου σχετικά με τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη, ο Βασίλης Κικίλιας τόνισε ότι η μετάβαση πως τον βιώσιμο τουρισμό δεν είναι καθόλου εύκολος δρόμος, πρέπει να γίνεται ένα βήμα τη φορά. Έκανε λόγο για τις αεροπορικές εταιρίες που πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τις εκπομπές άνθρακα, τα ξενοδοχεία που πρέπει να παίρνουν μέτρα για την προστασία του περιβάλλοντος, και σημείωσε ότι η Ελλάδα έχει εντάξει στο πρόγραμμά της την αναβάθμιση των δημόσιων υποδομών αλλά και τη διαχείριση των ιδιωτικών επενδύσεων. Η Ελλάδα αποτελεί ένα από τα πρώτα τουριστικά brand παγκοσμίως, και ανοίγει το δρόμο προς τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη,…